onsdag 7 januari 2009

Fnys!


Och här var det meningen att jag skulle ha någon äppelkäck bild. Men icke!

Örrk, trist dag. Du vet, när förutsättningar fattas för det som förutsätter något annat som förutsätter det man skulle gjort egentligen för att det förutsätter att.....i all oändlighet. Först, så tappade jag bort en dag till i skallen. Igen! Jag har minsan varit övertygad om att det är Tisdag idag, hela dagen!

Ja provar med bilden igen.......ngaaaa *klicka* Nähä.....funkantejö.

Så skulle jag tvätta i min Washkügel. En handvevad boll man stoppar tvätt, tvättmedel och varmt vatten i och vevar utav fasiken. Varför det inte blev av, vette tusan. Jo, jag skulle göra en ostsmörgås. Så var det ja, och så fastnade jag med den framför datorn så länge, att osten krullade sig på diskbänken. Och sen.......äh, minns inte. Jo, gubben kom hem, åt och gick och lade sig. Vilket förmodligen var dagens höjdpunkt. Inte att han lade sig, utan att jag hade sällskap i typ 2 timmar och 13 minuter.

Provar en sista gång med bilden....ngaaaa *klick* NU, funkade det!

3 kommentarer:

  1. Ibland är dagarna så där konstiga. Och lusten infinner sig lixom aldrig. Och man bara sitter där och hör hur osten rullar ihop sig.

    Tvättbollen är jävligt fin. Det är du oxå.

    SvaraRadera
  2. Vart får man tag på en sån där tvättboll?

    SvaraRadera
  3. Precis, man höööör att osten krullar! Långsamt....

    Lindelou, min är gammal och hittades på loppis. Men det görs en även idag. Sök på tvättkula på http://www.alternativ.nu/ så hittar du det som skrivits om den där och ev. några adresser.

    SvaraRadera