tisdag 17 mars 2009

Ännu en utmaning

Jag råkade snubbla på på ännu en utmaning, som jag faktiskt hade missat. Sorry Anna!

REGLER
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta åtta personliga sanningar om dig själv.
3. Skicka utmaningen vidare i slutet av ditt inlägg.

1. Jag "brukar" egentligen kasta alla kedjebrev och utmaningar i papperskorgen. Men de två senaste kändes intressanta och inte så mkt. "Facebook"
2. Jag tycker rätt illa om "folk" Men individer tycker jag om. Jag väljer vilka jag umgås med och umgås hellre med 2 personer som bryr sig än 50 som inte gör det.
3. Numera notorisk köttätare. Fatal attraction? Fjantfilm! Jag äter upp kaninen också! Min chipotlekanin slår det mesta. Faktiskt!
4. Jag kan hata innerligt, i smyg. Riktigt önska livet ur folk. Och jag kan grunna på olika scenarion i flera år. Ni anar inte.
5. Jag är dålig på att fullfölja saker för min egen skull. Men känner få som är så drivna, om jag verkligen vill något. Och den som står i vägen, eller förlöjligar mitt mål. Hamnar under punkt 4.
6. Jag tycker innerligt illa om hälsningskramar. Och de som inte är lyhörda för det, "kan" hamna under punkt 4 om det upprepas. Jag kramar individer jag tycker om. Inte ALLA!
8. Jag hoppar i vattenpussar. Bara för att det är så himla skoj!

Haha, nu försökte jag allt omedvetet slippa undan en punkt!

7. Jag har svårt att säga nej och säga ifrån på riktigt när jag inte orkar. Med den effekten att de som står mig närmast. De jag känner mig bekväm att vara svag inför, lätt känner sig negativt särbehandlade då jag säger nej till dom men ingen annan.

Nu tolkar jag utmaningens regler på mitt sätt. Och för att inte någon ska känna något obehag enl punkt 7, skickar jag nu utmaningen fritt ut i luften istället för att peka åt någons håll. Just du, som känner dig utmanad, ska anta utmaningen. Jag ser i statistiken, ifall ni väljer att göra det. Ni andra, låter bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar