onsdag 24 juni 2009

Gräsänkling


Veckan går i passionens tecken, fastän mannen är i huvudstaden. I förrgår var det fröken ost. Och idag är det Madame Viktoria. En amper 20-tals dam om än något ohygienisk. Hon har bidat sin tid i en kvarn i många herrans år i sin väntan på den rätta. Så hon har samlat rätt mycket damm på sin runda kropp och intimare delar. Hon ligger i badet nu medan jag skriver. Och när mannen kommer hem på Fredag, får jag nog hålla ett tal om fördelarna med polygami. För jag släpper henne INTE!

3 kommentarer:

  1. eehhh vad i hela friden är det, har studerat bilden en stund nu och läst texten om igen. Men inte blivit klokare för det. Det enda som heter Viktoria i min värd är en krom Viktoria och det är det inte det ser jag.

    SvaraRadera
  2. Wow!!!!! Din Viktoria är läcker!

    SvaraRadera
  3. Är det inte en stickmaskin, eller något i det häradet?

    SvaraRadera