torsdag 18 mars 2010

Varför ska jag alltid.....

...fastna för omöjliga grejer?! För 100 år sedan så pryade jag på Handarbetets vänner i det huset på Djurgårdsslätten som kallas för Lösgommen. (klura ut den du, den som kan) Och nu hittar jag en stickkurs där som jag vill gå. Förutom kursen, vore det ju hur kul som helst att få återse skolan efter *räkna på fingrarna* Shit, det är 30 år sedan! Men, sju helger i Stockholm? Sammanlagt 80 timmar. Hur löser man det? *tänka* Ja, dom andra tre stickkurserna skulle jag också ha nytta utav förstås. Men tvåändssticknngen lät roligast för stunden och man ska ju gå efter hjärtat, eller hur?

2 kommentarer:

  1. Kan bara säga att kursen är en njutning varje minut!

    SvaraRadera
  2. Där var du snabb :-) Det var nämligen på Marias sida som jag hittade kursen. Kul att få höra om den från någon som faktiskt gått den. Tack Maria!

    SvaraRadera