torsdag 25 mars 2010

Jag ska gå KURS!"

Här sitter jag i stugan och puppar över allt kul alla andra har i närheten av sig. Och så finns det en kurs i tvåändsstickning mer eller mindre i grannbyn, närmare sagt i Boxholm! Anmälde mig bums, men jag blir lite nervös över meningen "Vi reserverar oss för att startdatum kan komma att ändras eller att studiecirkeln ej kan starta pga att det för få deltagare är anmälda." Så nu tänkte jag vara så klurig att jag frågar, är det någon som vill hänga på? :-)

4 kommentarer:

  1. OM jag bara bodde närmre så skulle jg hänga på. Suck.

    SvaraRadera
  2. Jammen åh, nu kommer jag inte på vad hon heter som är duktig på tvåändsstickning i Skåne. Om du Googlar runt lite så kanske du hittar något du med :-)

    SvaraRadera
  3. hi Caprifool - thanks for the comment on the blog - I did read about TIG welding wires on Ravelry a while back back couldn't find anyone in this tiny town who stocks them. I kind of gave up at that point but I'm sure that they're out there.
    Thanks for reminding me
    have a nice weekend!

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset. Ska kolla runt lite. Det tråkiga var att Nina Sagulin var på vårt stickcafe för ett tag sedan och lärde ut just tvåändsstickning, men jag kunde inte vara med den gången.

    SvaraRadera