fredag 17 april 2009

Vad säger svensk byggnorm?

3 kommentarer:

  1. Har tittat på Simon Dales och naturalhomes hus många gånger förut ;-) Just hans var det som faschinerade mest!

    SvaraRadera
  2. hej håller med Bente, har också fascinerats av hans hus förut och det är min solklara favorit bland dessa härliga byggnadsverk! Tack..

    SvaraRadera
  3. Ja, det är fint. Och att det ligger i Wales gör ju inte saken sämre. För 100 år sedan, höll jag på att bli Welshare. Men min personliga favorit är No. 8. Och läser man på deras hemsida, ser man att det är inte enbart svensk byråkrati som motarbetar människans innersta väsens instinkt, att sätta bo. För ett litet bo, är precis vad det är det. Interiörbilderna föder mitt lilla viljemonster som tjurigt säger "Jag vill, jag vill, JAG VILL!"

    SvaraRadera