onsdag 23 juni 2010

Ok....

......jag är inte guds bästa barn jag heller. Men det känns ju lite mysko att se och höra om alla äventyr de som är skyldiga mig pengar har råd med, när jag själv sitter med tom plånbok. Jag vill inte läsa om vad ni gjort i helgen eller på semestern för mina pengar på er blogg, facebook och twitter!

Eller det kanske jag vill förresten. För då får jag i alla fall veta att ni HAR pengar, fastän ni säger annat till mig. Jag har det inte så fett själv från början. Så om jag har hjälpt någon, så är det för att ni just då verkligen hade det djävligare än mig. Var är ni nu, när jag sitter i skiten? Just ja......det kan jag visst läsa själv. På er blogg, facebook och twitter....

4 kommentarer:

  1. Hej vännen.
    Hur kul sätt är det att få reda på sånt, nästan som att man skrattar en upp i ansiktet. Men om jag kan berika ditt liv litta granna (Skånska), så har jag fått tummarna loss från mellanslagstangenten och kommateckentangenten och lagt in länk till din blogg från mig.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Skriv inte så du blir svett bara ;-) Ska kolla....

    SvaraRadera
  3. SÅDANT (aj jahaa kattfan hade varit framme och tryckt på caps lock)

    Det jag skulle skriva var att sådant är ju bara föör jävligt.

    SvaraRadera
  4. Det kallar jag för råtaskigt. Det första man gör när man får pengar är att betala tillbaka skulder till vänner, sedan tar man räkningarna och sist nöjen tycker jag. Vännerna går först. Basta.

    SvaraRadera