söndag 13 december 2009

Men det finns dom som behöver mer.....



Okok, då har vi skrattat färdigt. Det finns dom som behöver mer än valium för att överleva julen. Själv firar jag inte jul. Den förlorade sin mening när jag fick min egen diagnos. För min del är nog julen körd, men med forskning kanske näste man aldrig behöver förlora sin julglädje, kwanzaaglädje, hanukkahglädje, glädjen vid eid al fitr, glädjen över moder jord, eller varför inte bara livsglädjen.

"All sales on jaybrannan.bandcamp.com in 2009 (including those made already this year!) will be donated to AIDS Research Alliance (aidsresearch.org)"

2 kommentarer:

  1. En annan firar aldrig jul, de e ju bara stress o kommersiell hysteri...
    Till saken, försök få testa Lyrica. Jag får det mot fibromyalgi och den har taggat ned. Verkar som att fib hör till "nervsmärta". Lycka till med smärtbehandlingen! Kan du berätta varför alla snygga killa är ostrejta?
    Kram Lena aka Pussling hos Alternativ

    SvaraRadera
  2. Ja, julen är avskaffad här hemma med. Skönt.

    Har skrivit till sjukan. Får se vart det leder. Hmjo, det är fler med fibro som har skrivit om Lyrica privat också. Så när det gäller den sjukdomen så verkar det hjälpa en del.

    Nä, jag kan nog inte förklara det bättre än vad jag kan förklara varför straighta jämnt ska ställa den frågan ;-) Men nog finns det hyfsat hunkiga i det andra laget med. Grönare gräs, kanske? Äh....vet inte....:-)

    SvaraRadera