måndag 15 februari 2010

Lufs lufs.....

En älg lufsar just rakt över gårdsplanen. Ja, den lufsar. Ingen brådska där inte. Trots det, så missade jag den förstås med min kamera. Självklart har man kameran förvarad djupt ner i en kameraväska, längst in i bokhyllan.

Men jag lyckades i alla fall dokumentera fler av fördelarna med livet på landet.

Bra kommunikationer.

Vintervatten.

Toalett med air condition.....

.....och tillhörande utsikt.

Nu fryser jag! Bäst jag springer upp till kaffebryggaren igen.

2 kommentarer:

  1. Så underbara bilder!! synd att du missade älgen bara, men den kanske kommer tillbaka! :)

    SvaraRadera
  2. Flotte bilder! Lo godt her av utedoen med "innebygd" AC, fantastisk!
    Sitter her i Trondhjem med alt for mye snø og alt for kaldt,og lengter etter sommeren.....

    SvaraRadera