tisdag 21 juni 2011

Sist kvar

Leker ibland med tanken på om världen skulle gå under och man vart sist kvar. Haha, nu vet jag i alla fall hur det känns.......nästan. Forfarande ingen telefon! Ingen ringer eller SMS'ar till mobilen. Glömt att betala för mailservern, så den är avstängd tills BG fått iväg betalningen. Nya bromsrör till bilen är beställda och kommer på Torsdag och jag ska "helst" inte köra innan det är bytt. Och det är KNÄPPTYST i skogen just nu. Tror skogarbetarna har semester eller något. Det borde vara riktigt skönt!

Och fan, jag som stör mig så mkt. på ungar som inte kan ta sig för något som inte kostar pengar eller är elektriskt. "Gå ut och lek med kottar! Eller tälj en sälgpipa!" brukar det låta från mig. Hah, JAG....sitter och är så där larvigt uttråååååkad! Du vet, så där när inget man har hemma är kul. Och inget i skafferiet är gott. När man klappar katten med en suck och ett "Hej kisse....." och längtar efter fikasällskap.

Nej, det här duger inte. Nu går jag ut och "plinkar" ölburkar med slangbella och kikärtor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar