onsdag 27 juli 2011

Nytt utseende

Inte bara jag ändras med tiden. Så även min blogg. Efter att ha fått några synpunkter på kontraster och läsbarhet, väljer jag nu ett annat utseende. Det vita är vitare och blandas inte lika lätt med bakgrunden. Hoppas det blir lättare nu. Tänk om det var lika lätt vad det gäller en själv! Bara gå in på en sida och välja. Hm, platt mage...ja tack! Skostorlek 42 istället för 41, så att man kan hitta fler skor på rea...ja tack! Lite tätare skäggväxt så att jag faktiskt kunde göra något av det utan att se ut som en 46 årig fjunis om jag låter det växa lite.....ja tack! Och så lite nya kläder......hepp! Annars är jag rätt nöjd nu. Både med mig och bloggen. Ska bara städa bort lite länkar och annat som blivit out of date.

2 kommentarer:

  1. MYCKET lättare att läsa du! Tackar! :)

    Det där med att kunna trycka på en knapp för att få lite bättre utseende själv låter bra tycker jag, det vore nåt det! :)

    Vi ska ligga på campingen i Sommen imorgon om vädret är bra. Kan ni inte komma och fika?
    Hör av dej om du kan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är bra med förändringar ibland. . . Denna var definitivt till det bättre

    SvaraRadera