måndag 30 augusti 2010

Jo, jag lever....

Fast, lite i ett tomrum...så där. Har väl egentligen inte så mycket att säga. Varken till mig själv eller någon annan. Jag stiger upp, äter och sover. Skulle bli lite enformigt att skriva det varje dag. Som boken Ur en kos dagbok. Fast, utan flygtur till storstan och operakarriär. Tugga lite hö, titta på Majros.......

Mer DHL. Ett paket skickades från inte så långt här ifrån för 4 dagar sedan. Och det har redan varit i Malmö tur och retur två gånger. Tycker det är dags att kunna välja miljömärkta transporter. Då går nog DHL i KK.

6 kommentarer:

  1. Inget är som väntans tider.. eller den som väntar på något gott...
    Själv väntar jag på ett UPS-paket som tagit ungefär 8 dagar på sej nu att fara runt någonstans... grrr.

    ps.
    haha.. så fick jag "ylles" som ordverifikation.. lite kul med tanke på innehållet i paketet :))

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra ifrån dig! Har saknat dina inlägg!

    SvaraRadera
  3. Kul att höra lite ifrån dej :)

    Jadu alla dessa transporet är ju skrämmande :/

    SvaraRadera
  4. Ja ibland verkar ens liv ganska tråkigt du... jag sitter lite i samma sits... Men du brukar ju ändå få till det så det låter kul ju!! Jag och gubben fick oss iaf ett gott skratt över inlägget din gubbe gjorde på FB!!! Hahaha....

    SvaraRadera
  5. Hah, vad hade jag med hans inlägg att göra? Helt oskyldig där! Men jo, J är en klurig fan ;-)

    SvaraRadera
  6. Bra att du lever! Fiskarna lever också, om du vill ha :)

    SvaraRadera